Sunday, January 04, 2009

Tagggggggggggg

Time to do this tag stuff (dipaksa oleh Jen Jen)

1. tulis 10 perkara pasal orang yang tag anda
2. tulis 10 perkara pasal anda
3. cari 10 orang untuk anda tag

Since I got tagged by 2 sisters, WeiLing and Jayne so I have to write 10 things about each of them (bad ones can bo?)

WeiLing

1. Pernah sama kelas dengan saya di sekolah rendah dan sekolah menengah
2. Orangnya tinggi
3. Sekarang terus pengajian di Singapura
4. Pandai berlukis
5. Baik Hati dan suka menolong orang
6. Ada seorang kakak
7. Namanya hampir sama dengan nama saya
8. Suka ambil gambar
9. Pernah menyertai ahli persatuan St. John ambulance
10. Dia tag saya = =’

Jayne

1. Suka buli saya
2. Suka ‘roar’
3. Sekarang berada di UKM
4. Suka Korean drama
5. Kadang kala blur blur (dipanggil blur queen)
6. Pernah sama kelas dengan saya di sekolah menengah
7. Paksa saya tulis ‘tag’ ini
8. Ada seorang abang dan adik
9. Ex-presiden kelab sains dan matematik.
10. Dia tag saya > . <


Now to write 10 things about myself…

1. Suka main komputer game
2. Tidak pandai dalam bahasa melayu dan bahasa cina
3. Tidak suka belajar tetapi memaksa diri untuk belajar
4. Ingin belajar bahasa jepun
5. Ingin belajar piano
6. Suka ‘french fries’
7. Tidak suka menyusahkan orang lain
8. Boleh mengunakan komputer selama 24 jam dan tidak rasa letih.
9. Tidak suka tidur (4~6 jam cukup dah)
10. Tidak suka tulis tag -_-‘

No comments: